Ännu en helg i vidsel !

Ja som ni ser så har jag varit i vidsel i helgen , lika trevligt som vanligt ! orkar inte skriva om hela helgen men det som är minnesvärt i alla fall . Idag vaknade jag upp hos Alice , Det var så fint väder så vi tänkte ta en promenad och vi försökte dra med oss Sanna ut men hon var en liten sur murra och tyckte att det var för kallt . Trots att det var plusgrader,vindstilla och soligt ;) haha. Sen blev vi lite lata av oss (som vanligt) och tyckte att vi skulle ta skotern och hämta henne istället ;) Hon såg inte allt för glad ut när vi tvingade henne att följa med ut men hon kan ju inte sitta inne framför datorn hela sitt liv, haha.  Vi for ut mitt på en åker, slog av skoter och hade ett "moment" , satt och pratade och tittade på solen , riktigt cosy:)  Sen for vi och köpte godis rattaraa , och nu sitter jag är i luleå i en mörk lägenhet för min lampa har brunnit . Skit kul ! Ska nog äta lite nutella så jag blir på bättre humör !(:
Imorgon är det skola...Fyfaan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0