Ordbajsa xD

Nu tänkte jag köra lite flödeskrivning ;)

Jag ser att min dator håller på att bli lite smutsig, undra vem det är som alexandra skriver med , häftigt hur mina fingrar studsar över tangent bordet.. snart kommer säkert felicia in och ska ha the sims spelet . haha , vilken elaking . vad ska jag skriva nu då.. Tjaaa , lite ficka skulle vara gott , kanske ska fråga alle om vi kan baka nått , fast det kanske är lite sent , då kanske jag kan fråga henne om vi kan fara hem till mig . Fast Norm är ju hemma hos oss och målar, fan också . Undra hur huset ser ut nuförtiden.. Datorn börjar bli väldigt varm och jag känner att min rygg börjar få lite smärta för att jag sitter som en ost krok  (ÅH VA GOTT DE HADE VARIT) oj vad det kliar , men nu flödeskriver jag så jag kan ju inte klia , det förstör ju mitt flow .:)  MEn det tog visst slut i allafall, ååh jag blir så irrterad på alle , hon är som fast klistrad i sängen framför datorn och vill inte gå ner.
 
Jag ska beskriva på ett sätt en en person brukar göra fast jag nämner inga namn ! ;) Jag känner mig som en rutten gammal stubbe som lever ute i sahara öken som inte kan ta sig till vätskefyllda skogar utan transport , jag är så torr och behöver vätska men den s e g a transporten som ska ta mig till den västkefylldaskogen har fastnat framför datorn..
 

jaja , hejdåå ,, får anlita en helikopter då ;) hahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0