10 Juni, Min dag ! :)

Eftersom att jag och Anna var med i en tävling där man kunde vinna en biobiljett om man hittade 5 amerikaner på skolan så var vi på bio idag. Amanda följde också med :) Vi såg Baksmällan , G R Y M T bra ! Seriöst , ja tror att jag skrattade hela filmen, haha. Men det var lite synd för vi missade den sista busen med typ 2 minuter så vi fick gå hem. Eller iaf jag och Amanda , Anna fick skjuts hem den murpan! ;) Men annars så var det en riktigt trevlig och händelsefull hemfärd ;)

Jag har till och med köpt presenter till dom som fyllde år för jäääääätte länge sen, men bättre sent än aldrig . Det är väl så man säger ? ;)
Jag blev helt fövånad över hur många det var som visste att jag fyllde år idag :) Fast jag får lite dåligt samvete eftersom att jag själv s u g e r  på att komma ihåg födelsedagar... Jag brås väl på min moster ;) Tack för att du sjöng för mig Fanny puss på dig gull unge! haha.
En annan väldigt rolig sak som hände idag var att vi hade nå grejs på skolan där man satt i grupper och hade en varsin kortlek eller vad man ska säga som det stod positiva saker på . Dem skulle man ge till varandra och jag blev så glad över dom jag fick, för de är precis så jag vill att folk ska se mig. De är så jag har försökt framstå som och det verkar som att det lyckades ganska bra :) Jag menar inte att jag är helt tvärtemot men , aja . ni fattar säkert vad jag menar ;)



Kommentarer
Postat av: Elin

GRATTIIIIS :D<3

2009-06-12 @ 12:36:16
URL: http://liksomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0