Hemma i Vidsel :)

Jag, Johan och Sofia for till sandbacken och eldade , riktigt mysigt. Synd att det var så kallt annars hade vi kunnat bada :) hihi. Sofia skulle egentligen sova hos mig men då kom vi på att jag jobbar imorgon så då blev inte det :P Men hon och Decci kanske kommer imorgon ;) Åhh , nu känner jag mig helt taggat för Lulekalaset och jävligt sugen på oboy! :D




Haha , jag tittade just på raggningsrepliker.se . Hur bra är dom här på en skala ?

Dina tänder lyser som sjtärnorna - gula å glesa

"Du är snygg som en åsna"
"Det var jag som sket på dansgolvet"
"jag är en sofistikerad sexrobot som sänts tillbaka från framtiden för att förändra ödet för en lyckligt vald kvinna"
"ska vi ha mat tävling? "

Fast däremot så tyckte jag att dom här va gode gullat ;)
"Hjälp de hemlösa, ta med mig hem ! "
"du och jag skulle passa perfekt uppe på en bröllopstårta"

Kommentarer
Postat av: wommäh :)

Jag vet inte :( Men jag hör av mig:D Tror att jag är hemma tills nästa Tisdag :D Ha det bra Pusshej!

2009-07-27 @ 12:24:41
Postat av: wommäh :)

Jag vet inte :( Men jag hör av mig:D Tror att jag är hemma tills nästa Tisdag :D Ha det bra Pusshej!

2009-07-27 @ 12:24:57
Postat av: Emma

073 8211099 :)

2009-07-27 @ 20:06:04
URL: http://emmasintressantaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0