Kåbdalis <3

Jag , Alle, Sanna och Emelie for till Kåbdalis . Emelie åkte mest med Dennis och Emil för att vi dög inte . Haha , nä jag skojjade bara ;) Men vi var så sega  :P Satt väl mest och kollade på annat (A) haha
Sen for vi bara omkring och lejda , typ "raila" gjorde "180" och typ sånna saker som vi inte klarar av xD  haha jag började tänka på när vi träffade Josef där. Vilken snygging ;) haha , va kul det var ;D sen åt vi skidåkarlunch och for hem till Alice och var hundvakt . Vi spelade hänga gubbe och gjorde varma mackor sen såg vi på Selma Lagerlöf för att Sanna tvingade oss till det ;) men de var inte så dåligt som jag trodde :P haha . Synd att jag inte hinner vara i Kåbdalis lika mkt som förut , för de är jävligt kul ändå (:

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0