I can’t believe you were the one to build me up and tear me down-..

Jag som var så glad , varför blev allt så deppigt? .. Nu vet jag fan inte vad jag ska göra -- jag saknar att prata med dig på kvällarna men samtidigt vill jag inte för jag vet att jag bara blir ledsen eller irriterad. Vet inte vad som har hänt med mig , ibland vill jag bara slå sönder allt jag äger å har men den lösningen funkar ju inte har jag märkt...
Hur kan ett par sönderslagna knogar fixa allt ? 
Jag hatar att vara ensammen för det är då alla tankar kommer fram , jag vill inte tänka på det jag vill bara glömma ..
Är det sanningen som kommer fram med alkohol eller är allt man säger då bara lögner ?



Kommentarer
Postat av: terese

åhh det kommer lösa sej bäbjä, du kommer på hur du vill göra.. <3 finns alltid här om du vill prata med mej.

2009-01-28 @ 21:34:34
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Malin =D

Jag tror ja vet vad du menar men e inte säker, behöver du någon att prata med så är de bara att du hör av dig, snika, skicka ett mess eller något så ringer jag upp, jag ställer upp utan att tveka =) Å klart du får lägga en länk till min blogg :P

Kram vännen <3

2009-01-30 @ 01:30:20
URL: http://elinsmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0