Therese <33

Du är så fin precis som du är , du behöver inte gå ner massa kilon du ser ju hur bra ut som helst ! <3 Jag vet att du inte har haft det så lätt och det är mkt som händer nu på en och samma gång ,. men du ska veta att jag finns här för dig vare sig du vill eller inte , Jag är din axel som du kan gråta floder på  , hoppar du så hoppar jag . Det är svårt att beskriva hur mkt jag tycker om dig det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker få dig att förstå det för det finns inga ord som går att beskriva hur mkt det betyder för mig att du är min vänn. Du finns alltid där när jag vill prata men det viktigaste för mig är att du ska kunna prata med mig , det värsta jag vet är att se dig vara ledsen . Jag tycker att du är en väldigt stark person för jag vet att jag aldrig skulle klara av saker som du har fått gå igenom, men det har du gjort. Det är de jag tycker om med dig , bara du vill så klarar du av allt !



Joo , Emil hälsar ;)


Kommentarer
Postat av: terese

åååååh! kommer aldrig släppa taget om dej du är den bästa vän jag har och någonsin kommer att få. Du är den som alltid finns där även fast vi inte pratar som förr så vet jag att du alltid finns där för mej <3 och du ska veta att jag alltid ställer upp för dej också, oavsett vad det är! <3

2009-01-27 @ 17:07:04
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0