Första Måndagen på skolan

Ni som känner mig måste ju tycka att jag är väldigt smart , bara för att jag inte vet vad Jesus har för kristendom så är jag inte helt dum i huvvet Sanna ;) haha . Men men, idag började jag kvart i 10 men jag trodde att vi började kvart över 8a så jag fick sitta och vänta hur länge som helst . Men jag lyssnade på musik och typ sov så det tog inte så länge ;) Vi hade matte första lektionen jag gjorde typ ett tal sen satt jag och pratade med Amanda, Sabina Och Noomie resten av lektionen typ ,. Efter lunchen hade vi textil , nu ska vi sy två toppar och ett par byxor ,  vi håller på med detaljerna nu så ska väl fara och köpa tyg snart . JAg har inte kommit på än vad jag ska sy för nått :/ 
Efter skolan så skulle jag, Jeanette, Sabina och Noomie fara och fika men det var förjävligt dyrt och jag är så snål så det blev inte :P Sen for Jeanette och Noomie hem så då for jag och Sabina till  Max och åt , som vanligt köpte jag mozarella sticks det är sååååååååååååååååååååååå gott !! 
När jag kom hem så såg jag på tv och åt massa godis , sen somnade jag och vaknade typ kring 9 så nu kan jag typ inte sova ... Men men , jag börjar ju inte förrän 12 imorgon så det gör inte så mycket (:


Kommentarer
Postat av: terese

hehe men då vet jag ju :p och jag veeeet, mozarella sticks är verkligen shiet gott :D

2009-01-13 @ 16:02:09
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: terese

hahaha nää dådå? ^^ hur fick du för dej det? hehe, men dock ska jag och mamma till emma och hennes morsa och prata om bulle! ;D;D

2009-01-13 @ 21:46:40
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: terese

nää det har han inte..

2009-01-14 @ 17:37:48
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: terese

haha låter inte bra :b du får övertala din mamma att övertala min mamma då ;);)

2009-01-16 @ 13:53:59
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: terese

jåå det tyckte jag också ;D och bandet går att ta av också så den blir helt axelbandslös, då får men inte sådär ful bränna som alltid syns hehe ^^

2009-01-20 @ 11:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0