Nog är det Vidsel som ger (:

10 i 4 kom jag på att jag ville hem till Vidsel och bussen till älvsbyn gick 20 över 4 så jag hade bara tio minuter på mig att packa, låsa och allt för bussen in till stan gick 5 över 4..  Det var lite stressigt kan jag ju säga . sen när jag kom fram till vidsel så fick jag gå hem i -22 grader för att pappa inte orkade hämta mig men men jag lever ju än iaf (: haha. när jag kom hem så började jag tänka på förra helgen när jag Amanda, Anna och Tessan var i vidsel , jag tror aldrig att jag har haft så roligt i vidsel ngn gång faktiskt :P haha . På lördagen så var vi på kalas i Kulturhuset för Gragge fyllde år , dom bjöd på tacos,efterrätt, vin och bål . Jag Amanda och Anna satt och proppa i oss som vanligt ;) haha sen var det bara upp på scen och sjunga i microfonen och jag hade visst spelat in när vi sjöng .. Idol nästa? Haha . Kan väl inte påstå att det var så jätte vackert för vi sjöng typ 4 olika låtar blandat samtidigt xD Efter kalaset efterfestade vi i garaget vårat vi hoppade hopprep och shit , haha :P sen orkar jag inte berätta så mkt mer om det förutom att jag inte är någon diskborste ;D haha  Dagen efter for vi ut och körde skoter det var Jag, Hedman,Robert,Joel,Arvid,Amanda,Anna,Alle och Simpan . Vi for till storberget och åkte madrass och trickskidor ,by the way så är AMANDA ÄR KUUUUUNG PÅ TRICKSKIDOR !! haha .
När vi hade slir/hopp/gasat uppför storberget och skulle ner så kom vi på att det inte fanns någon broms så det gick gode fort när vi for ner , Amanda började nästan gråta ;) haha -. Men sen kom vi på att om man lägger in backen så kan man börja backa när det går för fort . Det funkade Finfint!

Jadu , nog är det en helg att minnas ! <3

     


Kommentarer
Postat av: terese

jo det var gode kul :)

2009-02-08 @ 13:17:57
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: terese

klart vi måst träffas :D:D vi ärå där typ halv tre om du ville veta ;b men då blire springa på stan som faaaan för jag ska ha mkt ;) haha.

Jåå jag veeet den är himla rolig, jag såg den alldeles nyss hehe :)

2009-02-09 @ 17:59:28
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0