min fredag och lördag

Nu sitter jag och ser på melodifestivalen i lägenheten , det är bara dåliga låtar med iår -.- 
Nu känner jag att jag vill vara hemma i vidsel i pappas teverum och se på plasma tv med surround.
Bara vara med Sanna och Alle och sitta å skratta åt dom värdelösa låtarna i melodifestivalen .  Fan va kul att egentligen inte göra någonting :)  Men men , igår var det ju fredag den 13de och jag hade hur mkt otur som helst men de brukar jag ju alltid ha. Vi var i ´Boden hos en som heter Emil han fyllde 18 (:
Svesse och den andra Emil blev hungriga och skulle in till stan å äta så jag följde med dit . Jag var tup sur halva kvällen men när vi kom tillbaka till festen efter att vi hade varit på frasses så blev jag glad igen. Elin och Malin är så bra på att göra en glad :) sen spelade vi guitar hero och sov , riktigt mysigt ;);)

jag kom hem kring tre idag , jag gjorde godaste middagen och sen har jag bara sett på tv hela dagen Å nu ska jag dricka en halvliter oboy , guu så gott !!


 


Haha , jag gjorde ett superhjälte test och jag var mest lik hulken ;)
 jag är starkare än vad man tror ;);) haha

Kommentarer
Postat av: terese

du har det då inte lätt du! men du kan alltid prata med mej bäjbä <3

2009-02-15 @ 11:05:08
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: terese

haha tydligen ;) har du inte märkt det? haha

2009-02-15 @ 15:00:59
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0