en riktig tjockis kväll , haha

Idag på matten så funderade jag och Sabina på att rymma iväg någon stans , typ bara hoppa på en buss och fara neråt i sverige , det skulle vara nått ;) jag har kommit fram till att jag längtar hur mycket som helst till sommaren !! Tänk bara att kunna vara ute utan att frysa ihjäl , äta hur mkt glass som helst, sola och bada, fara ner till stugan i skåne och ta båten över till Danmark bara över dagen . Det skulle vara nått:P Aja , efter skolan idag så for jag och sex and the city tjejerna och köpte sushi. Fast jag köpte en pizza ist för jag vågar inte äta sushi , haha . Vi for hem till SabbePs superfina lägenhet och åt . Min pizza var suuuuper god å jag vågade smaka lite av sabina . MEn jag märkte att sushi inte är min grej ;) haha. sen for Amanda, Noomie och Anna hem så då gick jag och Sabina  till Statoil och skulle köpa godis. Men det var så dyrt så vi for till willys istället och då passade Sabina på att handla mat (:

På kvällen satt vi och åt Hallon , godis och choklad pudding. En riktig fläskar kväll kan jag ju säga. Sen somnade jag mendan vi såg Two and a half man och det var typ kring 8-9 någon gång :P men sen åt vi lite mer godis så man blev typ hur pigg som helst. Sen gick jag hem till min lilla lägenhet som är typ hälften så stor som Sabinas. Jag ska titta vilken väg som går fortast att gå till henne , ena vägen tog 9 min så imorgon ska jag se hur lång tid den andra tar :P haha . jag är så lat och jag vill ju gå där det är närmast  ;)


Kommentarer
Postat av: Malin =D

haha, har du lite beslutsångest eller? Ena dagen är du sportig å andra e du lat :P haha, sööt du är vännen :P faan vad sugen jag blev på pizza, eller Chokladpudding, eller hallon, eller godiiiis!! <3 åh, vad gott :P bjuder du lite ;)

2009-02-17 @ 18:16:06
URL: http://elinsmalin.blogg.se/
Postat av: alekzandra ;D

haha jooo ; ) jag tror fan det är första gången, iaf under 2009 ^^

2009-02-18 @ 00:00:48
Postat av: Malin =)

men åh vad synd :P



de var en bit :P haha, aa de gjorde man verkligen :P

2009-02-18 @ 08:02:16
URL: http://elinsmalin.blogg.se/
Postat av: terese

hahaha men jag vet ;D;D

2009-02-20 @ 18:15:21
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0