Vad jag känner mig sportig idag (:

Idag följde Jeanette och sabina hem till mig , vi gjorde lövbiff och wokade grönsaker . Grönsakerna smakade skit med lövsteken var god , speciellt när vi hade bearnaise sås! sen for jag och SabbeP på inpuls och tränade . Vi var på något som hette body step .. Sviiiiiiiiiiiiin jobbigt ! jag tror aldrig att jag har gjort nått så ansträngande sen jag flyttade hit :P haha. Vi ska fara och träna på onsdag igen det låter verkligen inte som jag för jag har aldrig tränat så mkt förut , i princip aldrig haha .  Jag var helt död när vi skulle fara hem till Sabina och duscha , jag duschar helst inte hemma för det luktar djävul på min toa. Både avloppslukt och typ spya, fyfan säger jag då bara . jag och Malin skrubbade rent varenda liten kvadrat centimeter med hur många olika medel som möjligt och det luktar fortfarande. Måste nog flytta härifrån för att lukten ska försvinna , haha. Aja . men nu ska jag läsa typ 100 sidor i en bok på engelska till imorgon
( David Pelzer -The lost boy)  Det är ju tur att jag redan har läst den på svenska .. Men det är ju synd att man har så dåligt minne :P
 


Så här kommer väl jag och Sabina se ut sen ;O haha!
 Ha De , Hejs ;*



 


Kommentarer
Postat av: Malin =D

Läser du "the lost boy??" haha.... jag står på kö på den :P haha

2009-02-17 @ 18:13:11
URL: http://elinsmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0