Hemma <3

Nu är jag äntligen hemma i Vidsel, det är så grymt skönt ! Solen lyser och det är helt vindstilla . Det är de aldrig i sunkiga lule ;) haha. Jag har varit ute och gått lilla brännmarksrundan med sigge och min lillasyster Moa märta, det var hur skönt som helst förutom att Sigge har ADHD så han drar i kopplet hela tiden det var lite små drygt ;) Ikväll ska jag över till grannen och hjälpa till å "skruva" i en skoter, kommer inte vara så mkt till hjälp kan jag ju säga ;D  Sen ska jag väl fara ner till Pappsen en sväng (:
Men men ,nu ska jag gå in och äta, Btw  så är det hur skönt som helst att få slippa laga mat ! :)



Det är inte ofta jag lägger ut en bild på mig när jag inte har nå smink ;O haha

Jag längtar till sommaren ;*

Kommentarer
Postat av: Terese

men du är ju alltid snygg ;) jag hör av mej imorgon när jag kommer hem bäjbä!

2009-02-28 @ 19:16:41
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0