Har du sett den där stenen?

Jag har just sett världens bästa film! Jag har sett den tre gånger och tycker att den är lika bra som första gången jag såg den ! ;) FIRED UP , Där har ni namnet på den bästa filmen som någonsin har gjorts! Ja förutom baksmällan då ;) Den är så braa och jag skrattar exakt lika mkt på exakt samma ställe och spolar tillbaka flera gånger bara för att se det igen. SÅ bra är den! enligt mig då ;)

Jag släckte alla lampor för att se på filmen och göra de jag gör bäst och mest...Skratta :) Och nu när filmen är slut så sitter jag fortfarande i mörkret bara för att jag är för lat för att gå och tända, haha. Tur att jag och sabina ska ta upp träningen igen så man börjar orka saker igen, iaf jag känner mig mycket piggare av att träna :) Så imorgon blir det : Inpuls, Here we come! ;)


Kommentarer
Postat av: T E R E S E

jag vet den är så sjukt rolig ;D

2009-08-25 @ 21:56:14
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0