Typiskt mig :)

Somnade i soffan som är typ 130 bred, det var inte så skönt att sova så men jag orkade verkligen inte gå till sängen ;) haha. Jag vaknade iaf av att sabina skrev på msn att vi skulle dra till stoheden kring 12 halv 1 :) Så det var ju bara att hoppa in i duschen och snabbduscha , men det var då så skönt att duscha så de slutade med att jag var i duschen en halvtimme i mörkret. Alla mina lampor har brunnit så de är därför jag duschade i mörkret annars brukar jag inte göra det , är lite mörkrädd faktiskt ;)...

Nu har jag iaf monterat ihop min hylla och mitt bord från ikea, däremot så kan jag inte lägga in bilder på det för jag vet inte vart min usb sladd har tagit vägen :P typiskt mig att tappa bort saker... Aja , nu ska jag äta lite frulle och börja fundera på att klä på mig kanske ?.

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha jo varje dag ;D

2009-08-22 @ 02:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0