Sportjacka!

Nu har jag suttit på paint och ritat lite på ett ungefär hur min jacka ska se ut när den är klar :) Det ska inte stå johanna på ryggen så där det är bara profisoriskt tills jag kommer på nått bättre och finare . Om jag nu ens ska ha någon text där vill säga . Det kanske blir snyggare utan :) Men jag vet fortfarande inte vart jag ska placera fickorna riktigt... Aja , jag ska iaf höra med min moster om hon hittar nått svart sportjackatyg (eller vad man ska säga) där nere i Göteborg. Det finns aldrig några fina tyger på Ohlsson's här i Lule. I alla fall inte det tyget man vill ha. Så jag får hoppas att det finns nått fint tyg nere i GBG så hon bara kan skicka det med storken :)





Duger den här  ? :D

 


Kommentarer
Postat av: Kära Mor :)

Kanon snygg, varför inte kolla med moster Marina när det gäller tyg, hon bor ju i tygets mecka Borås..

2009-09-01 @ 09:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0