Skratch!

Otroligt trött, otroligt seg, otroligt tråkig... De är vad jag är idag . Mammsen kom och väckte mig vid halv 10 och jag tog mig inte upp. Moa var tvungen reta upp mig riktigt för att få upp mig. Hon gick omkring i mina nya pumps jag köpte igår när vi var på ikea. Eftersom att dom är förstora så skrapar dom hela tiden i golvet när hon går och jag bor i garaget . Det är som att försöka gräva en grop i betong golv med en tandborste. Ni kan ju gissa hur nötta mina skor blev då på klacken :'/ Jag kan ju säga att när jag hörde skratch ljudet så kom jag upp ur sängen jäkligt fort. Som min låtsas pappa hade sagt : som en oljad blixt ! ;) haha .

På tal om annat så är det jävligt kallt ute ;S det är sol ute nu och jag går omkring i flicetröjja och mössa. Det är ju vinter typ! Snart börjar jag ta på mig långkalsonger, haha. På kvällarna när man andas så ser de ju ut som att man har tagit världens fetaste blåss från en cigarett, jag vill inte ha vinter! Sommaren har varit alldeles för kort! jag har inte ens hunnit bada i storforsen å det suuuger!



Min nya Mösse ;D


Kommentarer
Postat av: alexandra

snygging ;D

2009-08-21 @ 01:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0