Mmmmmmarabou ! ;)

oj , hur seriöst var de förra inlägget på en skala ? haha .

Det här kanske bli bättre ;) Jag har iaf haft en grymt trevlig helg! Lördagen som jag spenderade i piteå var riktigt mysig ;) Förutom att jag åkte baklänges ner för en rutschbana och slog mig i handen och svanskotan så var de kul ;) Jag har seriöst en stor blå bula på handen typ, jag hade tagit kort på det och lagt in men jag har som sagt tappat bort min usb sladd och jag vet inte hur bluetoothen på datan funkar , haha . Jag har aldrig varit riktigt teknisk av mig ;) . Men nu ska jag nog ta och äta nå varma mackor och en jävla massa oboy! Det är ju skola imorgon fast jag börjar inte förrän kring 1 , så skönt med sovmorgon för jag har då inte lyckats vända tillbaka dygnet än xD haha.



haha , borti de bäste ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ohja, till en början ja:D! Men avslutet var inte det bästa:O!

2009-08-24 @ 13:31:19
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja, det var det verkligen:D:D!

Jo, jag såg det:D ingen fara:D!

2009-08-24 @ 16:40:35
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0