Sunny day ;)

Vaknade just upp hos min käre bror och ont har jag i min axel, fan va killar ska slåss hela tiden...
Jase , det var gode kul igår ändå fast det inte hände så jätte mkt . Men det är alltid lika kul att träffa nytt folk. Dom brukar alltid få lite speciella namn för att jag ska komma ihåg dem , typ som IsborrSofie och Matilda KissarNn^^ haha. Fick ju umgås lite med mina fina bröder också synd bara att ena for till Älvsbyn på kvällen ;P Oj , nu kom jag på att vi skulle fara förbi Malin och gratta henne, Oops! ;S
Men nu ska jag dra med Robban ut i det fina vädret, sen ska jag väl hjälpa han att städa . Blir väl att fara till Lule efter det :'/  Sen ikväll när jag kommer till lägenheten kanske jag lägger ut några bilder och skriver lite mer. Tjenamors ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0