Masterpiece !

Jag hade ett väldigt trevligt sovfrämmande igår , Camilla så klaaart ;) Vi hade väldigt mojsigt , vi drack te och sen låg och pratade tills vi somnade typ. Blev lite stressigt på morgonen för att klockan aldrig ringde men it gör de nå  vi hann ju i alla fall(:

Aja , idag så han jag nästan sy klart skjortan som jag håller på att sy på skolan. Hitills så har jag bara behövt sprätta en gång så jag känner mig gode skillad;) haha . Nu behöver jag bara sy på knapparna och sen är den helt  
klar . Jag hoppas då att Robban kommer använda den men jag är lite rädd att den ska vara lite för stor eller för liten . Men men , vi får väl se . Jag ska lägga upp några bilder på skjortan sen någon gång.
Vi gick till 5 idag och det är då tur att vi har bild sista lektionen annars skulle jag bokstavligt talat döö.

Här kommer några bilder på mina "masterpieces" ;) haha
 

1. Fick i uppgift att göra något med skuggning .  


2. Bara några fula frukter, haha.


3.Fick i uppgift att göra ett ansikte.


4. Fick i uppgift att göra en .. ja va de nu heter ;p


5. Ehm , ett ansikte till verkar det som :P haha. Men iaf , det här är schampo tjejen.




Jaaa, på tal om mäster verk så har några i klassen ritat av mig , Visst är det likt ? ;) haha


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är fantastiskt bra på att teckna, väldigt fina bilder..Fortsätt att måla.

2009-04-03 @ 08:48:58
Postat av: Malin =)

Du e sjukt bra på att måla/teckna johanna, det har jag sagt innan, och kommer att göra det igen =)

2009-04-19 @ 14:53:40
URL: http://elinsmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0