Nu känner jag att sommaren är på väg

Godmorgon , eller jag vaknade då nyss så för mig är det morgon  :)
Jag vill att något ska hända väldigt snart... Det skulle inte skada ifall någon kom fram till mig och sa : Johanna , Vi ska fara till Frankrike! Wohooo :)
Ja det lär ju inte hända... men vidsel är ju som Frankrike... Eller?
Jag tog iaf fram min fina moped igår det känns verkligen som att sommaren är på gång . Jag trodde att jag skulle börja gråta när jag såg att färgen började "flagna" på sidan :'/ Men jag skrapade bara bort de så blev den lika fin igen ;D
Jag har till och med skruvat fast stänkskyddet *stolt* Det var ju egentligen inte så svårt ;) haha.  Det är ju mycket finare utan stänk skydd men dom som åker blir ju så leriga. Aja , nu ska jag ta och gå ut i den fina solen ..

 
Ps. Jag tar då inte illa upp av att du säger hora till mig Camilla ;)
 



Den är nästan lika dan som min det enda skillnaden är att mina backspeglar är hel svarta :)
(Hennes namn är PMS-Daisy) haha ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0