Hello Kitty

Kunde inte komma på någon passande rubrik så det blev som det blev bara för att jag tittade ner lite på min lilla strumpa ;)
Det är mycket som har hänt i helgen men min dator har varit helt cp så jag har inte ens kunnat gå ut på internet. Men bara för att jag är Data hacker så fixade jag den igår (: Jag ska skriva mer om det sen någon gång för nu sitter jag på datakunskapen utan lärare så vi har planerat att vi ska gå och äta typ nu.
Igår fick vi som skulle gå på modevisningen gå till frisörerna (eftersom att dom ska fixa våra frillor). Dom kom fram till att jag ska ha en rockabilly frilla , det  blir säkert bra :) Jag fick också höra att vi fick sminka oss själva! Jippii!! Då slipper jag ha rosa ögonbryn och allt ;) haha.
Men men , nu börjar Fanny bli less på att vänta så jag ska väl slå av datorn innan hon börjar dra mig i håret eller nå ;) haha.

´
Haha , jaa ... Vi får väl se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Terese

hahahaha sorry får sluta med det då ;)

2009-04-30 @ 13:53:38
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0