Okokt spagetti

Jag stannade kvar efter skolan ett tag idag och forsatte sy på min sportjacka. Jag vill inte ta någon bild på den än  och lägga ut eftersom att den inte har någon luva och så , om jag ska fatta mig kort så ser den förjävlig ut ;) Men den kommer nog bli fin...hoppas jag. 
Jag var hos kiropraktorn imorse också! Det får jag ju inte glömma, jag tror att hon lyckades knäcka varenda ben i min kropp,haha. Jag kände mig som en okokt spagetti som gick av varje gång hon skulle justera något.


Idag är första gången jag har haft högklackat på skolan förresten, kan erkänna att jag inte var den stabilaste precis ;)



    Snygga klackar vaa. Jag vet att jag är bäst på att painta, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0